Monday 7 January 2013

Menambah Susu Badan

Kebanyakan ibu yang baru melahirkan pasti sangat bimbang apabila mendapati susu badan kurang setelah beberapa bulan. Usahlah bersedih, saya ada menjual supplement untuk membantu para ibu memastikan susu badan bertambah bagi menampung keperluan anak kita yang semakin membesar.


ASI edaran Atika Beauty (250ml)

1 botol RM45.00 percuma pos laju semenanjung. S&S sila tambah RM3 ya.
2 botol RM85.00 percuma pos laju semenanjung. S&S sila tambah RM5 ya.

Kandungan Air Susu Ibu (ASI)


  1. Tembikai Madu dapat membantu mengurangkan masalah kulit dan menjadikannya lebih sihat. Ia kaya dengan vitamin A dan C, asid folik, magnesium, zink dan pelbagai jenis galian yang lain adalah bermutu tinggi dalam perubatan.
  2. Labu berfungsi mengawal nafsu makan. Selain Vitamin A dan C, labu juga mengandungi sumber kalsium, fosforus, zat besi, beta karotin, serat dan fiber yang tinggi.
  3. Ekstrak Halba dapat merangsang penghasilan hormon wanita dan membantu kitaran haid. Ia berupaya meningkatkan penghasilan progesteron dan melancarkan pengedaran darah serta membuang toksid dalam badan.
  4. Ekstrak Jintan Hitam(Habbatus Sauda) yang tumbuh di Mesir, India dan di Negara-negara Laut Tengah, kaya dengan vitamin, mineral dan serat makanan untuk meningkatkan sistem imunisasi dan sebagai penawar segala jenis penyakit.  Ia juga meningkatkan pengeluaran susu ibu yang menyusu, membantu menambah rangsangan seksual, baik bagi penyakit ghout.
  5. Ekstrak Adas/Adas Pedas mempunyai kesan antiinflamasi dan estrogenic (meningkatkan penghasilan susu, menggalakkan haid).

Cara Guna Air Susu Ibu (ASI)

- Goncang dahulu sebelum di minum, ambil 15 ml, minum 2 kali sehari dengan menggunakan cup sukatan yang disediakan sebelum sarapan pagi dan malam.

No comments:

Post a Comment

Jom order di sini!