Monday 7 January 2013

Botol Susu Tupperware

Saya suka mengesyorkan para ibu menggunakan set botol susu Tupperware. Ini kerana, apabila label paras air telah pudar (fade) ibu boleh menukar botol yang baru. Walaupun ibu belum menjadi ahli Tupperware ibu tetap boleh menukar botol tersebut dengan percuma, ha...best kan...jika beli dgn saya saya akan tolong tukarkan dengan syarat kos pos ditanggung oleh ibu, boleh kan...

Saya masih ada stok botol susu Tupperware seperti di bawah:


Precious Baby Collection (Girl)

RM70.00 percuma pos laju/kurier, S&S sila tambah RM3 ya

*******************************

Status: 1 set ready stock

********************************




Puting botol Tupperware juga ada stok


Multiflow teat (Tupperware)

RM10.90

Beli 2 biji pada harga RM20.00 percuma pos register (sampai dalam 3 hari bekerja)


*******************************

Status: 5 biji ready stock

*******************************


Untuk order, sila hubungi saya melalui:

a) sms ke 017-7252903, atau
b) emel ke awanrinna@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Jom order di sini!