Monday 14 January 2013

Memulihkan luka bersalin

Proses bersalin memang mencabar. Pelbagai cerita yang kita dengar daripada ibu tentang pengalaman mereka bersalin. Ada yang menakutkan, ada yang memilukan. Namun itulah pengorbanan seorang insan bergelar ibu. Kerana itu Allah S.W.T. mengaugerahkan pengampunan dosa kepada wanita yang melahirkan.

Mungkin ibu tak lalu mahu menelan ikan haruan mahupun patinya. Tak kira di bandar atau di kampung, kalau ada rezeki barulah berjumpa dengan ikan haruan tu. Jadi apa kata ibu awal-awal beli SA-5 edaran Tok Guru ni:

SA-5 280ml
RM30

Kenapa SA-5?

SA-5 merupakan kombinasi gamat, aloe vera dan roselle, ia berperisa epal. Jadi rasanya boleh tahan juga (tidak hanyir kerana tiada bau ikan). Ia boleh membantu mempercepatkan penyembuhan luka, alahan, resdung, rawatan selepas bersalin dan awet muda.

Harganya juga sangat berpatutan. Simpanlah satu botol di dalam beg bersalin anda. Jika proses bersalin anda memakan masa yang lama (pengalaman saya ketika anak pertama: 8 jam), pasti perut dah kosong dan xde tenaga. Nurse akan berikan kita secawan milo suam. Minumlah milo tersebut kemudian bolehlah ambil SA-5 ini kerana kesan terbaiknya adalah ketika perut kosong.

Cara Guna :

Mulakan dengan Bismillah serta niat dan selawat.
Satu sudu besar setiap pagi dan malam.
Boleh dimakan terus atau dicampur ke dalam air minuman.

Semoga ibu tenang menghadapi hari yang dinanti. Tak lama lagi dapatlah berjumpa dengan buah hati cahaya mata tersayang anda, best kan!




No comments:

Post a Comment

Jom order di sini!